Montag, 30. September 2013

Ειδοποίηση Google - εθνικιστες

Ειδήσεις 3 νέα αποτελέσματα για εθνικιστες
Ο Φαήλος ξέφυγε: «Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών ... gazzetta.gr
Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις σφαίρες μου για τον αληθινό αντίπαλο» γράφει σε ανάρτησή του στο Facebook σε άψογη γλώσσα του ...
Προβολή όλων των άρθρων σχετικά με αυτό το θέμα »
Παππάς: Αγωνιστείτε για την πατρίδα, την ελευθερία και το ψωμί News.gr
Η ελληνική ιδέα, η ιδεολογία του λαϊκού εθνικισμού, ο τίμιος πολιτικός μας αγώνας όχι μόνο θα δικαιωθεί αλλά και θα επικρατήσει γιατί αποτελεί την μοναδική ...
Προβολή όλων των άρθρων σχετικά με αυτό το θέμα »
Φ. Κρανιδιώτης:Το σκυλολόι του ΣΥΡΙΖΑ-Δηλώνω και είμαι εθνικιστής! Yahoo! Ειδήσεις
Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις «σφαίρες» μου για τον αληθινό αντίπαλο. Και θα σας υπογραμμίσω κάτι: ποτέ μα ποτέ δεν έχω επιτεθεί ...
Προβολή όλων των άρθρων σχετικά με αυτό το θέμα »

Διαγράψτε αυτή την ειδοποίηση.
Δημιουργήστε άλλη ειδοποίηση.
Διαχειριστείτε τις ειδοποιήσεις σας.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen